RADIONICA

 

 

Ovo je stranica na kojoj možete da naručite izradu logo-a, banera, memoranduma, grafičkih rešenja za vaš sajt ili štampu, raznih vrsta publikacija što u elektronskom obliku, što kao pripremu za štampu.

Takođe možete da postavljate pitanja (i naravno da vam bude odgovoreno) u vezi svih elemenata grafičkog i web dizajna.

Nadam se da ću uspeti izaći u susret svim zainteresovanima, kako početnicima u stvaranju svog sajta, tako i onima koji ne žele da se previše bave sami ovim poslom već žele samo gotova rešenja.

 

 Sve u vezi naručivanja, dogovora, pitanja i saveta možete ostvariti putem:                           

                                          KONTAKT FORME

BANERI

 

Baneri su trenutno najrasprostranjeniji oblik oglašavanja na internetu. Oni su ustvari atraktivni oglasi u obliku statične slike ili animacije, čija je uloga da zainteresuju posetioca i posluže kao linkovi prema vašim web stranicama.

 

Baner se takođe može posmatrati i kao oglasni prostor koji je sastavni deo neke web stranice, unutar koga oglašavač može objaviti bilo koji sadržaj koji se inače sme objaviti na internetu. Dimenzije banera možete birati iz standarda (120 x 60, 160 x 60, 180 x 150, 400 x 240, 250 x 250, 336 x 280, 468 x 60) ili pak po meri, sve u zavisnosti od toga koliko prostora imate za reklamu.

 

Svrha banera

 

Oglašavanje na web-u putem reklamnih banera, definitivno znači povećanje prodaje i uticaja na potrošače. Baneri se mogu koristiti za više namena, kao što su:

  • Povećanje prodaje proizvoda ili usluga
  • Obaveštavanje potrošača o novim proizvodima / uslugama ili specijalnim ponudama
  • Širenje informacija od javnog značaja
  • Omogućavanje ljudima da zapamte ime Vaše firme (povećanje njihove želje da kupe baš Vaše proizvode)

 

Možemo razlikovati dve osnovne vrste banera:

  • Statični baneri (obicno u JPG ili GIF formatu)
  • Animirani baneri (GIF ili FLASH)

 

LOGO

 

Dizajniranje i izrada logotipa

 

Dizajn definiše kompaniju i njeno poslovanje, ukazuje na njen stil i izdvaja je od konkurenata. Dizajniranje logotipa je prvi i pravi način zauzimanja važnog mesta u svesti potrošača. Imajući u vidu da je zaštitni znak nosilac celokupnog vizuelnog identiteta i da se menja retko i u izuzetnim situacijama, dizajniranje logotipa treba od početka jasno definisati i detaljno objasniti njegovo značenje, izbor boja i simbola kao i primenu. Dobar logotip je sigurno dobar znak da ćete biti zapaženi na tržištu. 

 

MOJ PORTFOLIO

KORPORATIVNI DIZAJN

 

 

Korporativni dizajn (identitet preduzeća) je oblast u koju sem logo-a spadaju i:

  • Vizit kartice
  • Memorandumi, koverte i brošure   

 

Šta su vizit kartice i zašto je njihov izgled i kvalitet važan?

 

U velikom broju slučajeva, vizit kartice su prva prezentacija firme koju dajemo kada se upoznajemo sa nekim, one ostaju kod klijenta i na osnovu njih se stvara prvi utisak o firmi. Mi verujemo da su one odličan način za promovisanje posla, i baš zbog toga moraju biti veoma privlačne, a u isto vreme će pokazati klijentu koliko obraćate pažnju na svaki detalj poslovanja.

 

U zavisnosti od vašeg budžeta i strateških ciljeva, nudimo Vam dva osnovna paketa:

 

  • Vizit kartice štampane samo sa jedne strane
  • Vizit kartice štampane sa obe strane

 

Dizajniranje i izrada brošura o kompaniji i proizvodima, memoranduma i koverti


Brošure su odličan način za informisanje svojih klijenata o kompaniji, njenim planovima i ciljevima, kao i za promovisanje nekih novih proizvoda ili usluga. Pošto su one deo korporativnog identiteta preduzeća, ceo proces dizajniranja brošura mora biti krajnje ozbiljno prihvaćen, a u skladu sa njihovom svrhom, format, štampa, vrsta papira koji se koristi i sl. su stvari o kojima je potrebno dobro razmisliti. 

 

  • Dizajniranje brošura, prospekta, kataloga
  • Dizajniranje flajera i pozivnica
  • Dizajniranje menija, jelovnika, cenovnika
  • Dizajniranje oglasa za štampu ili televiziju
  • Dizajniranje fascikli
  • Dizajniranje postera

 

 

PRIMER
Klikni na sliku za uvećanje